Dag 2

Vi var uppe vid 7 hela familjen idag med, men jag och L startade dagen redan vid 6.30 med mys i min säng. 
Inte vanligt att man får så lång mys stund med vårt busfrö. 

Efter frukost skulle barnen i vanlig ordning klättra i våningssängen, vilket vi inte vill pga hög risk för fall. Å vad händer? Jo, L ramlar från stegen och slår i hakan i nedre sänggaveln med en blåtira på hakan som följd.
Och oj så ledsen hon var en lång stund efter.

Därefter åkte vi till backen, A var duktig till en början och försökte verkligen. Men mest var hon grinig, sur, butter osv. Så trist!
Hon försökte inte ens så vi åkte hem.

Båda barnen har varit pain in the ass idag!!!

Min längdåkning idag gick bättre, körde 1,5mil på ungefär 2 timmar. Fick till bättre fäste när jag åkte, men efter halva blev det sämre igen. Ska höra imorn hur möjligheten för skidlektion ser ut.

Nu ska jag sova, god natt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback