Sjukling

I måndags hade jag huvudvärk och kände mig trött i kropp och hals. När jag vaknade på tisdagen började en lång dag med ret hosta och hals ont. Fick blodsmak i halsen vid varje host attack.

Igår sa det bara pang!!! Var helt väck när jag vaknade, tjock i halsen, hosta och feber. Som tur var skulle barnen till dagis så åkte dit med dem, men det var riktigt jobbigt. Var så tung i kroppen.

Efter att jag lämnat flickorna åkte jag till Ica för att handla nyponsoppa mm, men det var så jobbigt. Var tvungen att springa på toa då det kändes som jag skulle kräkas.

Väl hemma igen hade febern stigit och jag frös som bara den, och mitt i allt kräktes jag. Vet inte varför.
Gick sedan och la mig och sov i 3 timmar. När jag vaknade mådde jag ännu sämre, då hade febern stigit igen och jag frös, behövde sedan kräkas igen. Sov hela kvällen nästan.

Idag är febern borta men jag är svag i kroppen, öm i halsen, har hostan från helvetet och ömma lungor. Men det går åt rätt håll.
Inatt fick även Ameli feber igen så hon är hemma idag. Hon har oxå hosta och ont i halsen. Även Henrik mår dåligt och jobbar hemma. Han hostar och har ont i halsen. 
Bars Leiasom är ok och är på dagis.

Ska vila mycket och återhämta mig så träningen kan komma igång igen. Känner mig lite frustrerad med tanke på Lidingöloppet. Men bara att gilla läget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback