Allt och inget

Idag börjar Henrik jobba igen efter semestern, trist.
Jag börjar nästa vecka på torsdag så ska njuta med barnen dessa sista veckor. Idag blir det att storhandla och sedan leka lite med en grannfru med barn.

Vi gör inget speciellt om dagarna här hemma. Barnen leker med sina kompisar, jag stickar lite eller läser några rader i min bok. Vi bara är! 

Innan Henrik skadade sig hade vi lite ute projekt att fixa med, men kände att jag inte orkade ta tag i det efter allt fixande inne. Vi hinner fortfarande greja ute, långt kvar till hösten!

Igår åkte vi till väsjöbacken där jag kunde köra back intervaller. Wow, grym träning. Det kändes i benen. Värst var att gå nerför när benen nästan vek sig under mig. 
Idag känns det vad jag gjorde igår...aj!

Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback