Jobbhelg

Igår innan mitt kvällspass var jag ute och prämiärade cykeln för i år.
Super härlig solig dag att cykla på, fick ihop ca 2,4 mil. Riktigt skönt att vara igång ordentligt inför vätternrundan.

Hoppas på att få ihop drygt 100mil till 13 juni. Håll tummarna att jag håller mig frisk och hel!

Idag cyklade jag till jobbet oxå, riktigt tungt bitvis då jag kom iväg lite senare än planerat och fick trampa på både utför och uppför. Men fram kom jag. Men f*n vad ont jag har i blygdbenet och sittbenen efter igår. Hemresan idag kommer inte vara skön...ajajaj!

Tiden stämmer inte riktigt eftersom jag startar och stoppar tiden ca 2-3 min före och efter. Men skönt att ha statistik för hur långt det är och ungefärliga tiden.

Ha en bra dag alla!
Vad ska ni göra för mysigt?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback