Spinning

Idag var båda barnen hemma med mig.
Efter frukost åkte vi till Dagis för att hämta Amelis snutte som hon glömde igår. Därefter blev det en sväng till Coop för att hämta ut ett paket med ramar till mina gravidbilder.

Har satt in alla 8 bilder, det blev jätte bra. Längtar tills vi får upp dem och gravidmagarna i gips på väggen.

Efter lunchen åkte vi till gymet, jag hade bokat ett spinning pass, grymt svettigt men kul!
Lika bra att börja vänja rumpan med en sadel inför de kommande 30 milen i juni.
När vi kom och jag precis spolat av HELA mig i duschen ropar Ameli från toaletten nere:
"Mamma färdig, jag har bajsat!"

Bara att kliva ur och droppandes av vatten gå ner för att gör sin plikt som mor!
Vilket glamoröst liv man lever nu ;) men jag älskar det!

På eftermiddagen kom Sofia och barnen förbi för en playdate och fotografering. Vi hade trevligt som vanligt.
Detta åt vi till middag idag, kan varmt rekommendera då det var de godaste köttbullar hela familjen ätit!!!

Nu ska det sovas!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback