Simning

Igår hade jag min första simträning av 8.
Går en kurs i crawl för att få bra teknik för utomhus simning, det skiljer sig en del. 
Ganska stor skillnad att simma 50 meter crawl i bassäng kontra 3000 meter i öppet vatten.

Det var jätte roligt, längtat redan till nästa måndag. Hade glömt hur kul och jobbigt det är att simträna. Grymt!!!

Vi fick avsluta med att simma 200 meter crawl på tid, min blev 3.50. Spännande att se hur den blir om 8 veckor.

Idag har jag kört underkropp på gymmet innan jag ska på jobb.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Syster säger:

Roligt med simning=) Duktig du är syster<3

Svar: Tack :)
Emeli

2013-10-22 | 21:02:49
Syster säger:

Roligt med simning=) Duktig du är syster<3

2013-10-22 | 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback