Fy f*n

Nu ska jag snart åka och hämta från dagis, har inte gjort något på listan!!!

9.40 ringde de från A dagis och sa att hon har löss!!!
Gah...hatar, fy i helvete så vidrigt. Oj, så det började klia i mitt huvud.

Hämtade A åkte till Apoteket sedan hem och börja leta löss, 6 stycken vidriga hade hon i huvudet och hundratals ägg!!! Gah...igen!

I med behandling, kamma mamma och se om det finns några...jodå hade hela 5 stycken godingar som sugit mitt blod i huvudet. Gah...för 3:e gången!

Behandla mamma oxå....kamma,kamma,kamma och nu TRE timmar senare är vi klara!

Dö era djävlar!!!
Vi ska behandla om 7 dagar igen.

Ha en bra fredag, själv ska jag sanera allt som varit nära vårat hår!!!



Kommentarer
HasseE säger:

oki, vi ses om ett halvår......=)

Svar: Ha, ha..eller hur :)
Emeli

2013-10-04 | 15:38:34
Madde säger:

Men fy... å vad typiskt när du var ensam hemma för en gångs skull:( Hoppas ni får en trevlig helg iallafall! Kram

Svar: Ja, eller hur!
Det slår aldrig fel.
Tack! Kram
Emeli

2013-10-04 | 19:37:54
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback