Sovmorgon

Vid 6 vaknade L, gav då henne en flaska välling och hoppades på att hon skulle somna om.
Kröp ner i sängen bredvid A och avvaktade. Vaknade till av att jag hörde L, tittade på klockan och såg att den var 8!!!!
Wow, super skönt. Känner mig pigg och glad.

Efter frukost i vårt sjukt rena kök, och lite lek åkte vi till XXL sportbutik för att titta på skridskor till A och rullskidor till mig och H.
Hittade allt vi sökte så ikväll är det jag som ska åka skidor utan snö. Perfekt, nu är jag redo för Vasaloppet även om Stockholm inte skulle bjuda på så mycket snö denna vinter.
Rullskidor :)

Hittade ett fint pannband oxå, perfekt om man har uppsatt hår och svårt att få på mössan.

A fina skridskor, hon är jätte glad.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback