Efter hippa

Vid 18- tiden i lördags kom plötsligt mina systrar, Emma, Cindy och Ullis fram till mig.
Det var dags för min efter hippa.

"Har du snygga underkläder på dig?"

Denna fråga höll mig nervös HELA kvällen!

Först tog vi en drink på Gondolen, sedan middag på en super bra skaldjurs restaurang. Vi skrattade, pratade och hade jätte kul.

Vid 23 var det dags att gå vidare, jag fick gå ner i en källare där skrålande sång pulserade från olika håll och kanter. Jaha, kareoke dags.
Nej, vill inte sjunga för främlingar...men det var inte så.

Vi hade ett eget rum med tv och pärmar, drinkade och skrälade. Såååå kul!

Tack mina fina tjejer för en toppen kväll som jag sent kommer glömma!!

Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback