Söndag

Idag har vi fortsatt i reda och greja hemma, det blir så bra på kontoret och uppe.
Känns otroligt skönt att få ordning på de sista pusselbitarna. Nu vet jag vad som tyngt mig LÄNGE!!!
Känns befriande att få alla saker på rätt plats, är ju lite pedantisk av mig. Gillar ordning och reda.

Natten gick bra för Leia, hon är ju van att sova i sin säng så det är ju ingen större skillnad för henne!

Bilder kommer när jag fått lite mer ordning, nu ska böcker, pärmar mm sorteras på sin rätta plats.

Tack farmor för att du varit här i helgen och tagit hand om barnen så vi kunde få ordning på alla kartonger mm.

Jag var iväg på simning med Leia oxå, när vi skulle hem hittade jag henne i klädskåpet. Min tokiga lilla tjej!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback