Securitas!

Idag har vi fått hemlarm, så tryggt och skönt!
Går att larma dörrarna när vi ska sova, härligt!

Annars har jag mest grejat här hemma, så mycket saker överallt.

Idag har vi äntligen skruvat upp trappgrinden. Nu kan jag slappna av!

Förra veckan ropade Ameli på mig när jag pratade med internetsuport.
-mamma!! Jag och Leia är hääär uppe!
-mmm...vaaaaaaa! Vadå uppe?!
-här! Jag kröp upp med henne!

Tittar upp på trappan och ser Leia sitta näst högst upp med ryggen bak!

-ameli, håll i Leia mamma kommer.

Smyg springa upp för att inte lillasyster skulle göra ett glädje hopp ut från trappan och möta upp mig på mitten!
Hann fram i tid och ingen skada skedde denna gång heller!
Tror Leia har en skyddsängel!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback