Syster yster

Igår var Jennifer och Neo här hela dagen och kvällen. Det var super mysigt. Jag hjälpte henne att göra gipsavgjutning av magen, tycker den blev bra.

Det var så roligt med barnen för dr lekte för första gången med varandra. Innan har de mer lekt på egen hand eftersom Neo är 9 månader yngre än Ameli. Men nu är han ikapp en hel del och då kunde de verkligen leka tillsammans. Det var underbart att se.

På kvällen tränade jag magen, det gick bra. Kan ju inte göra så mycket övningar ännu eftersom mina magmuskler fortfarande är separerade.
Blev olika plank övningar. Ikväll när barnen somnat blir det först intervall med hopprep, ska testa tabata. Och sedan spinning och 6 styrkeövningar som tar så gott som hela kroppen.

På förmiddagen var jag och simmade med Leia. Det gick jätte bra idag, hon var duktig!
Ameli var med Henrik på hans kontor och jobbade och åt lunch :)

Nu ska det snart ätas middag!
Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback