Pre-mat

Nu ska jag äta lite kalkon, ägg och fetaost innan jag ska till gymmet och kick some ASS and legs!!!

Är trött idag då Leia är lite förkyld och har haft det jobbig att andas genom näsan inatt. Hon har vaknat kanske 6 gånger.

Ameli är på dagis, hon har längtat jätte mycket. När jag berättade imorse att hon skulle dit efter frukost, hoppade hon ur sängen och skulle borsta tänderna :) hon fick en tandborste med Bamse på igår + Bamse tandkräm.

Då Leia sov dåligt natten till igår oxå, tog jag det lugnt på träningsfronten. Tog med barnen att storhandla istället. Skötte maten kanon igår. Äter mycket för er som oroar er, men väljer bättre alternativ. Mycket rotfrukter, broccoli, blomkål mm.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback