Mission...komma i jeansen!

Upptäckte imorse att jag lagt på mig lite över magen sedan sista fotningen/mätningen. Inte kul upptäckt!
Men, har mått väldigt dåligt i december både gällande hälsan och psyket så har tröstätit gott saker, men nu är det ändring som gäller. Så istället för att deppa, gör vi något åt det!

Under januari ska jag träna och äta bra för att forma till kroppen så att jag den 1 februari kan komma i jeansen som jag hade innan graviditeterna innan tjejerna. Jag kom i dem efter Ameli, men nu är det "kan inte ens knäppa dem".

Känner mig jätte taggad och laddad inför mitt mision!
Kommer lägga ut bilder varje onsdag för att visa hur det går.

Kommer träna kondition och styrketräning.

Gjorde ett spinningpass på cykeln imorse på 30 minuter+plankor och nu ikväll har jag varit på gymmet och kört ben+axlar. Så underbart!

Maten har jag fixat galant idag!

På Gran Canaria finns gym och så har vi all inclusive så kommer kunna köra på där med.

Mama is back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback