Svärmor

Idag har jag haft båda barnen hemma, på förmiddagen åt vi mysfrukost och for till gymmet.
Lämnade in båda barnen medan jag tränade, det gick jätte bra.

Körde rygg och biceps, det gick bättre idag. Kände mig lite svag till en början, men taggade till lite och körde på! Så skönt efteråt!

Leia kryper nästan hela tiden nu och ställer sig upp på knä.
Ameli är blöjfri dagtid, med någon enstaka olycka på kvällen när hon blir trött.

Annars har vi städat lite idag som vanligt.

Nu väntar jag på att Henrik och Ameli ska komma hem med Ulla så vi kan äta en god middag tillsammans. Ska göra laxwraps.

Imorgon ska Ameli börja sin första idrott. Blir dans på gymmet för barn 2-4 år. Fynky kids heter det! Hon är mycket förväntansfull och längtar. Ameli ska gå tillsammans med grannflickan Emilia.

Efter dansen ska Ameli åka hem till Ulla, de ska åka buss och sedan ska hon sova där. Vi andra ska på kalas till Neo imorgon som snart blir 2 år!

Ha en bra kväll!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback