Inreda

Peppar,peppar ta i trä. Leia har hakat på sovtåget ordentligt och sover ända fram till 4-5 tiden från hon går och sover vid 19. Efter 5 får hon komma upp och amma och sedan ha egentid med pappi.
Så skönt att få sova utan avbrott!
Inatt sov även Ameli HELA natten, hon gör det var och varannan natt numera, galet då hon i nästan 3!!! års tid vaknat minst 1 gång varje natt.

Idag har jag tränat rygg, axlar och biceps. Det gick bra, börjar känna att jag är starkare nu :) riktigt roligt faktiskt!

Igår kom jag och Henrik fram till hur vi ska få mer mys hemma på nedervåningen. Vi ska måla ljusgrått på väggarna. Allt vitt kommer komma fram super snyggt, även det svarta. Vi såg på bygglov igår och kände direkt att sådär vill vi ha! Så otroligt skönt. Vi har velat fram och tillbaka så länge nu.

Har även börjat röja i Leias rum. Minska ner antalet kartonger och sortera så hon kan få sitt rum snart.
Vi ska till Ikea på fredag och köpa bokhyllor till kontoret och hylla till Leias rum. Hat hittat bokhyllan till "biblioteket" på Mio. Så snygg!!!

Nu ska vi äta makaronilåda.
Puss!

Ps. Idag är min syster beräknad att föda så vi får se när Han (som jag gissar) behagar titta ut! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback