Frisk

Redan igår morse när jag vaknade var jag feberfri, kände mig dock mör i kropp och knopp. Kunde äta oxå nästan som vanligt!
Vet inte vad jag drabbades av, men kul var det inte!

De senaste nätterna har gått riktigt bra med Leia. Hon har vaknat till några gånger, gnällt lite och somnat om utan att jag behövt visa mig eller prata, så skönt!
Tror hon kanske hakat på sovtåget nattetid. Vi hoppas det!

Idag har jag och flickorna handlat mat som vanligt, inga incidenter blev det tack vare selen.
Henrik jobbar sent idag så har lagt båda barnen, vilket gick kanon så har haft en lugn och skön kväll helt ensam!

Imorgon väntar ett tufft ben och rump pass :)
Sov gott!!!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback