34km

Denna vecka har jag fått ihop 3 pass med "längdskid åkning". Eller, längd och längd. Har i alla fall stakat på maskinen på gymet.

I måndags körde jag 4 km innan simningen, det gick halvbra. Fick dock till en skön rytm sista kilometern.
Igår stakade jag 15 km. Kände mig riktigt stark och körde på 1h 39 min. Nöjd med tiden, svårt att veta om det är bra dock när man inte åker på snö.

Idag körde jag oxå 15 km men det var så mycket tyngre. Var riktigt trött i kroppen, trotts detta körde jag på 1h 41 min. 

Nu ska jag ha en kväll i soffan och ladda för träningen nästa vecka.
Vasaloppet närmar sig med stormsteg, medan snön lyser med sin frånvaro i Stockholm.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback