Sjuk!

Har inte orkat skriva idag då det ändå inte hänt nått. Natten var lika jobbig som den förra, Leia och jag är förkylda och mår piss. Tycker så synd om min lilla skrutt.
Ameli har smittat oss, dock är hon på bättringsvägen.

Läggningen igår blev inte som jag tänkt...Leia var nere och skrek medan jag nattade Ameli. Fy f*n så hemsk jag kände mig att inte kunna finnas där för båda. Om jag har med mig Leia i till Ameli så somnar hon inte utan håller på med allt och ingenting.
Som tur var fick jag ett härligt skratt av Leia när jag kramat henne en liten stund! Min lilla gos gumma!!!

Idag har Ulla kommit, Ameli jublade och skrek av lycka när hon såg bilen rulla in på uppfarten, så gulligt. Sedan tog hon på sig stövlarna och sprang ut!

Nu ska det sovas, pratade med min fina vän Linn idag och vi kom fram till att det nog är sömnbristen som gör mig deppig och ledsen.
Saknar Linn mycket och ser fram emot att träffa henne och lilla Ines om någon vecka.

Sov gott!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback