Mammagrupp

Inatt har jag haft jätte ont i halsen det har hållit i sig hela dagen. Är tung i huvudet och lock för öronen. Fy!!! Hoppas Leia klarar sig.
Ameli är väldigt hostig, men ändå pigg så hon var på dagis idag.

Har varit på mammaträff på BVC för omföderskor. Vi är 13 mammor, de flesta riktigt gulliga! Efter nästa träff ska vi äta lunch tillsammans i centrum. Barnen var mellan 3,5 månad till 6 månader.

Idag åkte Henrik och hämtade vår nya spinningcykel. Den är grym, har bara suttit lite på den. Den fungerar snarlikt som en riktig mountingbike med ett styre som går i sidled mm. Ser fram emot att träna massor på den så fort min onda hals är bra!!! Jag är så glad!
Vi köpte den via Blocket för 3000:-, en ny kostat ca 10000:- och denna ser inte ens använd ut. Han hade fått den i 50-års present. Hade tur att jag var först, var tydligen jätte många intresserade!

Nu ska det sovas!
Godnatt, puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback