Grattis!!

Idag fyller min fina pappa år! Grattis till dig. Min pappa är en underbar far. Ända sedan jag var liten har jag sagt att jag vill bli som min pappa när jag blir stor, fast som en mamma :)
Han har alltid funnits där och gett mig kloka råd både gällande frisyr, kläder, killar mm. När jag fick mens var pappa den första jag berättade det för, och direkt åkte han och köpte bindor.

Pappa har varit ensamstående med 2 barn från att vi var 2 och 4 år gamla och jobbat heltid samtidigt. Tack vare honom har vi blivit fina och bra tjejer.

Sedan jag fick barn själv känner jag en enorm tacksamhet inför min pappa, vilken man som fixat allt detta själv!

Jag älskar dig pappa, puss från din klippa!

Allsång:
http://youtu.be/nG0_pPGRVbM

Puss!!!


Kommentarer
HasseE säger:

Tack, det var fina ord......

2012-11-21 | 08:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback