Färdig

Då var morgon träningen avklarad så nu kan dagen starta.
Leia sover och jag tänkte titta på Bonde söker fru under tiden.

Dagens planering är annars att städa och tvätta inför kalaset/hälsofikat på lördag. Passar på när Ameli är på dagis.

Natten var ok, Leia har bajsat två gånget och dessutom haft både feber och täppt näsa, min lilla älskling. Gav henne nässpray, då blev hon lugnare. Imorse hade hon 39,1 i feber :(
Ringde vårdguiden igår, en surtant svarade. Jag behövde absolut inte ge Alvedon, vilket jag gjort då febern går över på 1-3 dagar. Dock vanligast att det avtar efter 1 dag. Bara amma lite mer, men nu är hon ju både snorig och febrig så jag gav Alvedon imorse, hon hade så ont i kroppen, grät när jag tog i henne.
Om hon inte blir bättre idag ringer jag nog igen med tanke på begynnande förkylning!

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback