Bebislovikka

I fredags kom David till oss och stannade till idag. Ameli har lekt hela helgen med honom och haft så kul!

Annars har vi inte gjort så mycket då barnen avlöst varandra med förkylning. Nu är det Leias tur. Hon har vaknat till och från hela natten och hade feber imorse. Hon ligger vaken bredvid mig nu efter lite näsdroppar.
Hoppas att natten ska bli ok, inatt fick jag sitta och sova med henne i famnen.

Idag har jag börjat sticka på ett par Lovikka vantar till Leia, hon har varit så kall om fingrarna de dagar det varit kallt ute. De blir jätte fina :)

Sov gott!!
Puss


Kommentarer
David Åsbrink säger:

Det var inte bara Ameli som har haft kul. Helgen som var var någonting jag aldrig kommer att glömma. Kan knappt vänta tills nästa gång. Puss och Kram till hela Familjen Åsbrink

2012-11-12 | 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback