Stor & liten

Mötet mellan stor Tullan och lill Tullan gick så bra. Ameli var jätte glad och stolt! Leia gav sin storasyster ett fint lejon i present!
Ameli är jätte glad över sitt lejon, och har det med sig överallt!

Igår kväll var morfar, Jennifer, Mattias och Neo här. Vi hade jätte trevligt, Leia sov hur bra som helst trotts lek och skratt :)
Tack för de fina presenterna till båda barnen. Och en underbar kväll :)

Natten har varit precis som jag förväntade mig av natt 2, amning, amning och amning. Men lite sömn mellan varven fick jag. Jag och Leia sov i Amelis rum för att inte störa resten av familjen.

Nu på förmiddagen har jag fått sova 2 timmar, så underbart.

Puss och kram, och tack för alla grattis. Ska lägga upp bilder från gårdagen när tid ges ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback