Inredning

Godkväll på er alla!

I detta inlägg kommer äntligen bilder på ommöblering och ny inredning i huset =).

Gästrum/arbetsrum

Vardagsrum/matsal



Amelis rum



Sovrum

Vardagrum uppe


Klädkammare

Badrum


Idag var jag och Ameli hos barnmorskan, allt var bra med Prylen. Fina hjärtljud och bebis fortsätter följa sin kurva även om den är på den lägsta.
Min vikt idag var 73kg så det innebär att jag gått upp 8kg hittills i graviditeten, inte den sftigaste viktuppgången kanske. Men med tanke på min desatta aptit och illamående som fortfarande kommer och går så är det ändå okey. Med Ameli denna tid hade jag gått upp till 12kg.

Idag är vi i vecka 37+0 alltså i vecka 38 =). Nu är det bara 19 20 dagar till beräknat datum. Wow! Snart kommer Prylen att vara här.
Imorgon skall jag packa bb väskan och ladda videokameran så vi är redo för förlossning samt köpa energidricka och godis =).

http://youtu.be/J4NlefZCE9s = video idag när vi lyssnar på prylens hjärtljud!

Efter att vi varit och storhandlat, bakat och städat så gick vi ut på en promenad för att fota lite och se på djur. Här kommer lite bilder från promenixen =)






Humlan








Nu kommer lite bilder från de senaste veckorna på Ameli som jag tagit med min systemkamera.

Ameli ville ha plåster på näsan =)

Läsa boken själv...

Det blev en riktigt bildbomb i detta inlägg.
NU skall vi göra gipsavgjutning av magen =) samt titta på hockeyn!

Ha en underbar kväll!
Puss och kram från familjen bus!

(Mina svarta byxor med "glitter" är köpta på JC, dock för 2 år sedan)


Kommentarer
HasseE säger:

Fina bilder Mimmi! Va fint de blir.....

2012-05-07 | 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback