Härlig helg!

Igår var hela familjen hos en fotograf för att fota bebismagen tillsammans, tror det blev toppen fina bilder :)
Efter det så började vi med uteplatsen, gräva bort ogräs och sätta plintar. Tror det kommer bli toppen bra.

Idag har vi fortsatt att jobba med uteplatsen genom att lägga fiberduk och grus. Nu är nästa steg att padda allt så det blir jämt och fint innan virket kan komma på plats.
Vi har även hunnit med ett 39-års kalas idag. Ameli var så fin i sin utstyrsel :)

Imorgon skall jag och Ameli till MVC och kolla att Prylen mår bra samt storhandla. När Ameli gått och lagt sig skall jag och Henrik göra gipsavgjutning av magen, det ska bli super kul!

Jag har inte glömt bort att jag lovat lägga upp bilder på vår nya möblering hemma. Det kommer, håll till godo.

Är klar med bebisfilten nu oxå som jag stickat, jätte skönt! Den blev så fin.

Nu sover hela min familj bredvid mig i sängen, ska göra dem sällskap då jag som vanligt är galet trött!

Sov gott, puss och kram familjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback