God morgon!

Idag är det ännu en underbar dag med strålande sol! Sitter ute och läser min deckare medan Ameli och farmor är i parken för att gunga och leka i sanden.

Igår när Ameli skulle gå och sova tyckte jag att hon var lite varm, tempen visade 38,4. Tänk att barn kan te sig så friska trotts hög feber. Vi stoppade i henne Alvedon och imorse var hon pigg och feberfri igen :)

Igår och inatt har jag känt mensmol men ingen bebis ännu. Nu är det bara 2 dagar kvar till BF, spännande. Med Ameli så gick jag 7 dagar över tiden, så vi får se vad denna lilla krabat hittar på.

Här om dagen fick jag hem min beställning på böckerna. Jätte kul! Nu har jag 10 härliga böcker att njuta av i sommar och höst!

Ha en bra dag! Puss och kram från tjockisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback