God morgon!

Ameli vaknade 03:30 inatt och var jätte ledsen och arg. Hon klev ur vår säng och satte sig på golvet och grät. När jag lyfte upp henne i famnen sa hon att hon ville till sin säng, så jag gick in dit och vi la oss i hennes säng.
Först var hon fortfarande lite ledsen, men efter en stund låg hon stilla och bara slappnade av och sedan vaknade vi 06.30.
Det är första gången som hon velat sova i sitt rum, jag är jätte glad att vi lyckats 1 gång nu. När vi vaknade så låg vi och letade fåglar och fjärilar på hennes tapet.
Så skönt att hon vart glad när hon kom ihåg att vi bytt säng under natten!

Idag kommer min bästa lillasyster och Neo hit för att leka. Även fina Mysan kommer. Kommer bli en riktigt mys dag. Ameli har pratat om Neo hela morgonen, hon ska pussa och krama honom och sen vill hon gå ut och leta sniglar och maskar med honom :) så sött!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback