Gårdagen

Vi hade en toppen dag igår med morfar, Jennifer och Neo.
Pappa bjöd på en juvlig lunch, jag kastade i mig allt!!

När Neo skulle sova gick vi och tittade på hästarna, båda barnen tyckte det var roligt!

När han sedan vaknat busade morfar massor med barnen, de jagade boll, brottades, cyklade mm.
På kvällen var Ameli helt slut, hon somnade redan klockan sex.

Jag har sovit bra inatt, har inte varit uppe och kissat en enda gång :)

Nu sitter vi och myser framför Bolibompa innan det ska åkas till dagis. Efter att jag lämnat av Ameli tänkte jag åka och storhandla, så har jag det avklarat.

Klockan 11.00 ska jag till barnmorskan och kolla att allt är som det ska :)

Ha en bra dag, det ser ju ut att bli ännu en sommar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback