Aj aj...

Idag har jag bara tagit det lugnt och läst i min bok. Så skönt! Självklart är jag trött då det hör till nu, men annars så känns kroppen toppen avslappnad!

Ameli var väldigt trött efter dagis idag, gnällig och skrikig. Men ändå min lilla gos gumma!

När vi lagade mat idag så stekte Henrik lax och jag skulle ta ut rivgärnet ur lådan bredvid för att riva morötter. Plötsligt bränner det till som satan på min arm, det hade sprätt iväg fett från stekpannan när han vänt fisken! Kan säga att det inte var speciellt skönt! Dock är jag glad att Ameli inte stod nedanför och fått sprättet på sig istället! Nyttigt när sånt här händer för man blir ännu mer noggrann nu så inte Ameli ska bränna sig!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback