Tänd ett ljus!

God kväll!

Först vill jag börja med att skänka en tanke till min mormor som ligger på intensiven jätte sjuk. Krya på dig! Även om vi inte har så bra kontakt så är hon värd en tanke, blod är ju trotts allt tjockare än vatten.

Igår var jag ju hos barnmorskan. Prylens hjärtljud lät jätte bra och mina värden såg bra ut. Har gått upp totalt 5 kg nu. Känns bra med tanke på att jag inte har så mycket matlust och fortfarande mår lite illa till och från. Det enda som var något är att magmåttet är lite snävt och inte har ökat så bra sedan sist, så skall på ett tillväxt ultraljud på torsdag. Tror bara att bebisen ligger på ett visst sätt i magen som ger detta värde =).


Puss på dig mammas lilla ros!

Sovgott från familjen bus!

Kommentarer
Angelica säger:

Heej.

Nä men vad roligt att du hitta hit :)

ja våra liv är ju ganska lika då hihi :)

Ja visst är det roligt att fota =)

Vad har du för kamera?



jaa visst, vi var tvungna att kolla vad det bodde i magen, jag är så nyfiken av mig hihi :)

vad tror du att det bor i din mage då ? man brukar ju kunna ana ibland :)



Ha en fin dag !:)

2012-03-07 | 10:12:48
Bloggadress: http://www.angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback