Puss på dig!

Måste lägga upp några söta bilder på Ameli och magen från i måndags. Hon var så söt!



Ameli är redan så gullig mot bebisen i magen, borde ju vara en bra början på en fin syskonkärlek =).

Igår var jag hos tandläkaren, allt såg bra ut även om jag inte kunde röntga pga bebis. Jag går varje år för att upptäcka hål i tid. Men peppar, peppar så har jag bara haft 1 hål i hela mitt liv och då var jag 9 år.

Idag har jag varit galet trött och mått mkt illa. Usch! Så drygt. Satt trotts allt ute en stund och läste lite i solen, det var mysigt.
Ameli var galet trött idag efter dagis och somnade som en stock vid läggningen, hon är fortfarande förkyld och ville somna i våran säng med mamma, katten och välling!

Ha en bra kväll, imorogn jobbar jag kväll samt lördag och söndag så kanske inte blir så mkt bloggande då.

Puss och kram från familjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback