Inredar dag!

Hejsan hoppsan!

Igår kom svärmor hit på besök, hon skall stanna över helgen =). Ameli är jätte glad, hon tycker verkligen om Ulla så mycket. Igår innan vi hämtatde Ulla så berättade Ameli för mig att "farmor leka, pussel".

Igår ville Ameli somna i sin egna säng, så det fick hon förstås. Det normala hittills har varit att hon kommit över till vår säng vid ca 01-tiden. Men imorse när hon vaknade så var klockan 05.30. Då kom hon till oss, fick välling och sedan sov vi till 07.30. Helt otroligt att hon sov en hel natt i egen säng! Min stora stora flicka.

Ikväll ville hon somna i egen säng igen =), skall bli spännande att se när hon vaknar.

Idag har även farbror David kommit till oss, till Amelis förtjusning.
Jag och Henrik har inrett övervåningen idag. Han har snickrat i bastun och jag har tapetserat Prylens rum. Det blev jätte fint.

Imorse sken solen så fint in i köket, dock rakt på Ameli så hon valde att äta frukost med solglasögon på =). Sötnöten min!


Välja film.

Bädda ner bebisen i vagnen.

Pussgurka!

Före

Före.

Efter

Golvet på övervåningen.

Bastun =).

Ha en underbar kväll!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback