Imorgon är det dax!

Känner mig lite nervös för imorgon då jag skall på tillväxt ultraljud. Vid sådana här tillfällen är det inte bra att vara barnmorska eftersom att man vet liiiite för mycket!
Är dock inställd på att allt är normalt och att Prylen ligger långt in i min mage =).
Men håll gärna tummarna ändå inför imorgon kl 15.30.

Ameli var jätte trött idag och somnade redan strax efter 18.30. Hon är så mysig när hon skall till att somna, hon använder våra armar och h'nder som snutte filt. Hon vill att man skall ha långärmat så hon kan stoppa in sin lilla arm under tröjan. Sen klappar och pillar hon på armen tills hon somnar =).  Jag bara älskar det. Redan som bebis har hon klappat mitt ansikte och hals mm under amningen, så någo hon känner sig trygg med. Hon gör tom detta på fröknarna på dagis när hon sitter och myser lite.

Nu skall jag titta på Sveriges mästerkock och sedan gå och sova så man orkar gå upp 05.00 för att jobba.

Inom en mycket snar framtid skall jag lägga upp en önskelista till Amelis 2års dag.

Ha en bra kväll alla!

Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer
Linda Olsson säger:

Lycka till i morgon på tillväxtultra! :)



Kram

2012-03-07 | 20:46:15
Bloggadress: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback