God morgon

Idag mår vi alla bättre. Jag är fortfarande snorig och hostig, men kan i allafall gå till jobbet. Ameli är på dagis nu, hon blev jätte glad när vi skulle dit.
Henrik mådde inte bra igår, han hade ont i magen och mådde illa. Men idag mår han bra och har åkt till jobbet.

3 nätter irad nu så har Ameli somnat i egen säng och sovit i den tills tidig morgon =). Helt fantastiskt kul är det! Hon vaknade till inatt vid 01-tiden. Jag gick upp och klappade lite på henne, det räckte hon ville inte komma till vår säng utan somnade om. Samma sak vid 04-tiden. Då ville hon ha välling, i sin säng för att sen somna om. Känns mycket bra om det fortsätter såhär, då kommer det nog gå galant när hon flyttar in i sitt rum =).

Idag skall jag till barnmorskan innan jobbet och kolla till Prylen samt mig själv =), mysigt!
Just idag är vi i vecka 28+0. Helt galet, bara 12 veckor kvar till beräknad födelse...

Fotade lite naturbilder igår av frostens spår i naturen, lägger upp några här...


Leker med playdoo med farmor

Titta fisken!

Oj, oj vilka ögon...många pojkhjärtan kommer att gå i kras.




Ha en solig vårdag alla!
Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback