Arg

Åhhhhh....jäkla gubbe! För 2 veckor sedan backade en gubbe in sin bil i min på Danderyds sjukhus parkering. Han hade solen i ögonen och såg inte att jag kom krypkörandes bakom för att parkera lite längre fram. Jag tutade på honom när jag insåg att han inte såg mig, men det var för sent. Så bilen fick sig några repor samt att plastgallret i fram gick sönder av hans dragkrok.
Han beklagade sig efteråt och sa att han inte såg ngt pga solen.

Idag ringer han mig och vill INTE skriva under skadeanmälan som jag skrivit och skickat till honom eftersom att det enligt honom var jag som körde på honom. KUL! Nu står ord mot ord. Det som är mest irriterande är att det fanns ett vittne som kom fram till mig och frågade hur det gick med min bil, och han berättade även att gubben höll på att köra på honom strax innan jag kom med min bil. Men då detta var första gången jag varit med om en olycka så tänkte jag inte på att ta hans nummer.

Ska ringa försäkringsbolaget imorgon och fråg hur man går till väga då!

Idag har jag och Ameli haft en toppen mysig dag. Vi sov ända till 07.30, åt en god frukost och for iväg till badhuset här i Vallentuna. Vi hade jätte kul. Efter badet så åt vi lunch och åkte vidare till 2 olika second hand barnbutiker. Hittade lite fint. Fotar och lägger upp imorgon!

Idag blir Prylen 30+0 veckor =), och Ameli fyller 2 år om ca 1,5 vecka. helt galet!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll...puss och kram från familjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback