3D

God kväll!

Idag gick jag tidigare från jobbet för att hinna till tillväxtultraljudet. Var en aning nervös.
Läkaren som gjorde undersöknnigen var helt fantastisk, han var sååååå bra!
Han visade mig 3D bilder på prylens ansikte, säger bara WOOOOW! Det var jätte häftigt, känns som om jag sett bebisen på riktigt nu...hihi. Dock så hade den ena armen för halva ansiktet, men kunde se likheter på näsa och mun =).

Tillväxten var -10% så det var inom normalvärde ändå. Om bebisen kommer som beräknat och har samma tillväxt som nu kommer den väga ca 3100-3200g. Ameli vägde ju bara 3460g 1 vecka över tiden, så de blir nog rätt så jämn stora trodde läkaren.

Ameli var jätte trött efter dagis idag igen. De har ju dessutom haft gympa idag. Hon somnade redan strax efter 17. Käns jätte konstigt att inte mysa med henne på kvällen.

Jobbar imorgon oxå sen är jag ledig i helgen, härligt!


Prylen idag 28+3.

Ha en trevlig kväll!
Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer
Madde och Tilde säger:

Skönt att höra att allt är bra med dig och bebisen.

Kramar

2012-03-08 | 21:21:54
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback