zzzz

Nu sover båda barnen, jag skall joina dem snarast =)
Leia skrek till och från igår mellan 15-20. Vid åtta rycket satte jag henne i bärselen och tog en promenad, gon somnade och sov i tre timmar. Dock kunde inte jag gå och lägga mig. Satt med henne i bärselen och slumrade lite i siffan sittandes =(
Vid 23.30 vaknade hon då gick vi och la oss i sängen, sedan vaknade hon vid 02-tiden och 04-tiden. Efter det hade hon mkt luft i magen och låg och knorrade fram till 08 =( gissa vem som är trött idag?!
 
Idag tycker jag ändå att hon verkat må lite bättre, inte lika gasig i magen. Jag har plockat bort all komjölksprotein i min kost, tänk om det faktiskt hjälper!? Hoppas! Dock så kan det ta 1-2 veckor innan vi märker resultat, om det hjälper vill säga.
 
Det gick bra på BVC, Leia väger nu ca 4,3kg =) stora tjejen och är 54cm lång. Hon växer så det knakar. Hon ligger på medelkurvan vad gäller längd, och strax ovan medelkurvan på vikten =) det har Ameli aldrig gjort.
 
Sov gott!
Puss och kram
Det går fortfarande inte att blogga från appen i mobilen =(, så fort felet åtgärdas kommer fler inlägg igen =)!!!

Kommentarer
Madde säger:

Kämpa på! Tilde var likadan och jag fick plocka bort allt ur kosten, mjölk, gluten, soja.... Skitjobbigt! Helt slut är man och sen kan man inte äta ordentligt heller. kärlek till er

Svar: Tack snälla för omtanken =)Kram
Emeli

2012-06-29 | 19:24:21
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback