Trött!

Natten har varit ganska tuff då Leia velat amma varannan timme. Jag har fått en timmes sömn mellan amningarna. Ameli vaknade sedan klockan 06.00 :/
Då Ulla fortfarande var kvar kunde jag sova en stund till med Leia, men hon vaknade vid 08-tiden.

Imorgon skall Henrik jobba och jag vara ensam hemma med barnen för första gången. Lite läskigt, hoppas det går bra! Vet att det kommer gå bra, men eftersom det blir så mkt amning nu i början känns det som om jag inte hinner med Ameli helt och det gör mig lite ledsen. Men hon är verkligen världens finaste dotter och storasyster :) pussar oss hela tiden och hjälper till!

Idag har BVC sköterskan varit här. Allt såg bra ut med Leia, hon börjar närma sig födelse vikten nu.

Sov gott alla!
Vill även gratulera min farfar som fyller 94 år idag! Stor kram till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback