Inte

Här blev det inte en god natt och god morgon! Leia hade svårt att komma till ro inatt och somnade vid 00.30 vaggandes till sömns.
Från 04 har hon ammat en gång i timmen. Och vid 06 bajsade hon jätte mycket. Sen satt jag och ammade i en timme till Leia kräktes ner sig själv, mig och halva sängen. Bara att hoppa in i duschen. Nu sitter jag och ammar igen och hoppas på att Lill terroristen somnar så jag kan få några minuters sömn, är så trött!
Ljuva småbarnsliv :)

Igår var vi på 16-års kalas till My. Det var mycket trevligt och god mat!

Ha en bra regnig dag!


Kommentarer
Moster säger:

Kämpa sis=) Jag föstår att det är tungt men du klarar det. Säg till om jag skall komma någon dag så att du bara får sova förutom när du skall amma. Mysiga och fina bilder på tjejerna

Puss på er / vi ses imorgon

2012-06-17 | 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback