Familjen

Inatt har Leia knorrat från 03.00 tills vi gick upp. Hon ville bara amma hela tiden. Jag kunde inte sova då det gjorde så ont i vårtorna efter några timmar.
Så idag har och är jag sjukt trött! Var gråtfärdig imorse av trötthet. Mår bättre nu!

Henrik var tvungen att åka och jobba på kontoret idag, så har inte kunnat sova nått. Som tur var har Ameli varit på kalas hos grannen så då kunde jag passa på att storhandla med Leia, så nu är kylen fylld igen :)

Just nu sitter jag i soffan med mina flickor och tittar på bumbibjörna :) och väntar på Henrik.

Imorgon kommer syster och Neo hit, så härligt och mysigt, då har Ameli lite roligare hemma med mig.

Igår var vi och åt lunch hos Henriks föräldrar, jätte trevligt var det. Dock så var hemresan mindre kul då barnen skrek i kör :(

Bärsjal är bra när man har 2 barn som vill ha mamma samtidigt!

Ha en bra kväll!
Puss och kram!


Kommentarer
Jennifer säger:

Gud vad fin Leia är<3 Underbar<3

2012-06-10 | 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback