Top model nästa ;)

God förmiddag!

Denna vecka har jag och Ameli varit hemma hela veckan, inget dagis och inget jobb. Vi har haft det så underbart mysigt och härligt. Jag njuter verkligen av varje sekund jag får tillbringa tid med min dotter. Hon är det finaste och dyrbaraste jag har.

I onsdags fick vi fin främande av Therese med barn, det var jätte trevligt. Barnen lekte och vi åt en god lunch bestående av plättar och sylt.

Igår var tanken att vi skulle ta en mysig tripp till Uppsala och hälsa på syster och Neo.Men efter ca 15 minuters resväg så kräks Ameli ner halva bilen, vi fick stanna till vid en bilprovning för att sanera bilen och byta kläder på Tullan. Tror att hon var åksjuk igen, dock har det inte hänt sedan i våras. Men vi vågade inte chansa utan vände hem igen =(. Väl hemma fick Ameli ett skumbad för att värma sig och lukta gott igen =)!


Oj, så kul det var att bada med skum!


Idag har vi simskola igen efter juluppehåll, det ska bli härligt att få simma med Ameli. Blir kul för henne att kunna plaska och simma ordentligt.

Ameli är så rolig, i onsdags när jag skulle ta en bild på henne så ställde hon sig mot väggen och började posera. Jag tog kort och sa att hon var fin. Sedan igår när hon tokade sig och ja skulle filma så ställde hon sig mot samma vägg, posade och sa här mamma...hihi...tokunge.






Om 2 veckor åker vi till Thailand och det skall bli såååååå underbart. Vi ska bada och äta gott och bara njuta av livet. Oj, så jag längtar. Vi åker till The Briza Beach Resort i Khao Lak.

The Briza Beach Resort Khao Lak - Bild 1

Ha ha en bra dag alla!

Puss och kram från fa,iljen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback