Snart bär det av!

God dag!

Ledsen för dålig uppdatering, men jag har mått lite si så där sista tiden och har behövt vila mkt. Nu mår jag mkt bättre!

På fredag bär det av till Thailand och det skall bli såååå skönt! Har varit väldigt trött som artist och behöver verkligen denna semester. Ska bli hur kul som helst att se hur Ameli kommer tycka om att resa oxå. Tror det kommer gå toppen bra. Vi är så gott som klara med packningen också =).


Här har vi min fina prinsessa!

Ameli undersöker kameran på nära håll.


Jag skall försöka blogga lite från thailand och lägga upp några bilder så ni får se hur vi har det.

Här om veckan fotade jag månen, tycker själv det blev rätt coola bilder.



Puss och kram på er alla från familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback