Trött

God förmiddag!

Jag har blivit förkyld, snorig, ont i halsen och känner mig helt slut som artist! Henrik har oxå nått skit i kroppen, tror även Ameli är lite hängig för hon vill sova mycket och är lite mer ledsen än vanligt på dagis.

Igår var det jobbigt att lämna henne för hon bara grät och grät när jag skulle gå. Det är så tufft med sådana lämingar. Idag gick det bättre även om hon inte riktigt ville släppa mig.

Nu har jag skickat iväg en beställning på dörrar, karmar och trösklar till övervåningen =), vi hittade en leverantör som gav oss riktigt bra pris. Det skillde 11000:- från dem vi valde och de dyraste leverantörerna. Helt sjukt!
Men vi är så nöjda nu. Så förhoppningsvis kommer dörrarna nästa vecka.
Golvläggningen går framåt, det är 2 rum kvar samt alla socklar och lister. Nästa helg skall jag tapetsera "Prylens" rum oxå så det blir helt färdigt.

Idag tänkte jag börja med ett par nya Lovvika vantar, dessa kommer bli till mig. Ett par jätte fina röda kommer det bli. Efter att de är klara skall jag sticka rosa till Ameli. Henrik har redan fått ett par svarta av mig.
Sedan skall jag dammsuga och moppa golvet oxå, samt åka och storhandla mat till veckan. Ameli är på dagis till 16 så skall nog hinna med allt.


Min lilla busunge!

Garnet till Amelis vantar

och garnet till mina.

Ha en toppen dag så hörs vi snart igen!

Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback