Skönt!

Har jobbat min första natt efter semestern men det var tufft, mådde illa och var galet trött. Som tur är har jag fått ett läkarintyg på att jag måste få en dagtjänst. Så nu har jag lämnat det till min gruppschef imorse innan jag åkte hem och jag skall få ett bra dagschema =), känns så skönt!

Skall gå och sova nu efter att ha fått i mig lite frukost.

Igår hade vi en super mysig dag. Vi var ute och åkte pulka, gungade och bara myste. Sedan åt vi mina nybakakade kanelbullar och varm choklad =) mums!
Jag är så lyckligt lottat över att jag har en så fin man och dotter. Älskar er av HELA mitt hjärta!

Idag är vi i vecka 25+0, och prylen rör sig massor i magen hela tiden..ska lägga upp en magbild framöver så ni får se hur prylen växer =).

Sov gott alla!

Puss och kram från familjen bus.


Kommentarer
Madde och Tilde säger:

Vill absolut se magbild! Skönt för dig att jobba dagtid istället:) Många kramar

2012-02-13 | 14:12:09
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback