Sjukstuga igen!

Godkväll!
Idag har Ameli fått vara hemma igen då hon fått någon form av magsjuka som går på dagis. Dock är det bara neråt som det kommer ut saker.
Hon började redan igår kväll och sedan har det kommit flera gånger inatt och idag. Hon verkar må bättre nu på kvällen. Hoppas hon får sova bättre inatt!

Vi var tvugna att gå upp redan vid 05 imorse för att byta blöja och då var hon lite för pigg för att somna om, så vi tittade på favoritfilmen Bog och Elliot vilda vänner. vid 06.30 började hon bli trött så då gick vi och la oss igen för att vakna 11.30. Helt sjukt, men oj så skönt och välbehövt det var för oss båda.

Igår jobbade jag mitt första dagpass på Ackis, det var underbart. Kännde en annan passion och glädje till mitt jobb. Så skönt! Nu känns det som om jag kommer kunna jobba 80% fram tills min havandeskapspenning börjar.

Ikväll är jag ensam hemma med Ameli då Henrik är ute på affärsmiddag. Saknar honom!


En fin bild på Ameli som jag tog förra veckan.

En av mina favoritbilder på Ameli.



Ameli dyker =)


Min lilla sjukling äter vindruvor. Hon börjar få långt hår nu =)

Och nu kommer ett par bilder på prylen =)

V 25+3


Puss och kram, sov gott önskar familjenbus!




Kommentarer
Moster och Neo säger:

Vad fina ni är alla tre<3 Den sista bilden på Ameli är ju helt underbar. Hon ser verkligen stor ut. Saknar er massor det skall bli kul att ses i helgen. Pussar och Kramar - KÄRLEK

2012-02-16 | 22:17:51
Moster och Neo säger:

Skönt osså med jobbet sis. Vi är jätte glada för din skull<3

2012-02-16 | 22:18:26
Malin - Mamma till Alice & Lowe säger:

Vilka härliga bilder!! Underbart fin mage du har! :)

2012-03-07 | 19:44:40
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback