Hurra!

Idag låg ett efterlängtat brev från försäkringskassan. Det var mitt beslut om havandeskapspenning. Och jag fick det beviljat =) hurra!!! Är så glad över detta!
Så nu jobbar jag fram till 28 mars, sedan kan jag ta det lugnt och invänta bebisen.



Ameli var så söt idag när vi kom hem efter dagis, då lekte hon som vanligt med sina dockor och sedan bäddade hon ner sig i soffan under filten med dockan och tittade på sin favoritfilm. Självklart skulle det ätas druvor (vindruvor) till.
Hon är så söt när hon sjunger också, det blir bara bättre och bättre och tydligare melodi =) favoritlåtarna är björnen sover, bä bä, Litet hus samt trollmor.



Kom en bra vit påväg med mina lovvika vantar igår oxå, 1:a vanten är halvklar =).



Nu skall jag snart krypa ner i sängen bredvid Ameli eftersom jag skall jobba dagpass imorn och måste kliva upp 05.00.

Ha en fortsatt bra kväll, puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback