Grattis!

Idag vill jag och min familj skicka ett stort grattis till vår underbara Neo som fyller 1år!
Vi längtar tills imorgon när vi får fira dig och äta tårta =).

Hoppas din dag varit underbar och att du varit ute och lekt i snön.

Pussar och kramar till dig!


Vi älskar dig Nepan!

Idag jobbar jag kvällspass på Ackis! VI verkar få en bra kväll =).

Fick besök här idag också av Henrik och Ameli.
Stackars Henrik hade åkt hemmifrån utan nycklar innan jag for till jobbet så det var bara för dem att ta sig en dags tripp till Uppsala. Jag blev jätte glad av att se dem på avdelningen helt oväntat! Ameli blev super glad av att se mig, hon funderade ingenting över min jobbklädsel heller, tyckte bara att mina pennor var roliga.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!
Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback