Dax igen!

God lördag!

I torsdags morse när Henrik och Ameli skulle till dagis så märkte Henrik att Ameli var varm. Han tog en temp som visade 37,7, och strax därefter så kräktes hon. Det var bara till att vabba igen. Jag var redan på jobbet så Henrik var hemma i torsdags och jag igår. Hon mår mycket bättre nu, men är tok snorig =(.

Trotts feber så var hon väldigt pigg igår och vi gjorde en fin frisyr på henne. Annars så myste vi mest hela dagen och tittade på film. Jag var jätte trött igår och gick och la mig samtidigt som Ameli 20:15. Så skönt och välbehövt.
imorse vaknade vi 07:30 helt underbart!

Idag har vi STOR städat hela hemmet. Jag har dammat alla möbler, kuddar och mattor. Nu känns det så skönt att andas utan allt damm. Efter denna städdag är jag nu helt slut. Lagar trotts detta en grilladkyckling i ugn med ris till middag. MUMS!!!


Ameli med hårspännen och hästsvans.

Välja kläder i katalogen.




Min lilla prinsessa.

Ha en underbar kväll!

puss och kram från familjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback