Lucia

Gårdagen spenderades först på BVC för att träffa läkaren. Leia hade sin 6-månaders kontroll.
Hon kunde allt hon ska kunna i detta nu.
Vikt: 7200g
Längd: 65,5cm

Just nu har både vikt och längd kurvan planat ut, det kan bero på att hon är och har varit sjuk en del. Men inget att oroa sig för.
Vi trugar på med matportionerna, men Leia tycker inte att det är speciellt gott ännu. Men hon vill gärna smaka och prova. Hon måste få i sig lite mat nu då järnet i bröstmjölken inte räcker till.

Efter BVC åkte vi till polisen i Täby för att ordna pass till mig och Leia. Vi funderar på att ta en sista minuten till Gran Canaria i januari så Henriks psoriasis lugnar ned sig lite.

Vi stannade till hos frisören så att Ameli kunde klippa sig, blev super fint!

Idag har Ameli varit på dagis och under tiden har jag mest tagit det lugnt och vilat mig. Håller på att stickar Leias första raggsocka, den blir jätte fin. Är så glad!
På eftermiddagen har vi varit på Amelis dagis och tittat på luciatåg. De var så fina och duktiga.

Henrik är ute och roar sig på julbord så David är här och hjälper mig med flickorna. TACK :)

Sov gott!!!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback